Doorzoek deze blog

maandag 20 februari 2012

Over Prins Friso

Het is eigenlijks geen echt nieuws maar toch vond ik het bijzonder genoeg om het te plaatsen op het wereld wijde web.

Alles wat ik nu vertel is waar...

Ik droomde vanacht wel erg vreemd , het ging zo:

De achtergrond was een ondergronds gangenstelsel.
In het begin zag ik mijn ouders naast elkaar , ze keken naar een tv waar in koeienletters 35 op stond.
Toen liep ik verder door het gangen stelsel.
Ik zag een paar vrienden die vrolijk aan het feest vieren waren , ook was er een man die ik niet kende , maar hij deed wel vriendelijk.
Toen liep ik een trap op naar boven , ik was weer op begaande grond.
Ik zag Hare Majesteit Beatrix en vreemd genoeg zei ik tegen haar " U kunt maar beter een doodskist kopen , een gele! "
Toen liep ik weer het gangenstelsel in , maar ik zag mijn vrienden geketend , een van mijn vrienden riep : "Ga weg! straks komt die vent weer!" Ik wilde wel rennen maar ik bleef op een of andere manier staan , en toen schrok ik wakker.

Het belangrijkste is toch :
Ik zag Hare Majesteit Beatrix en vreemd genoeg zei ik tegen haar " U kunt maar beter een doodskist kopen , een gele! "

We hadden geen woord gezegd over friso , het ging ook zo snel.
Maar het was in ieder geval wel erg vaag , ik begreep er ook weinig van.
Wie zou mij deze droom kunnen uitleggen?

Groet , Mij :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten