Doorzoek deze blog

donderdag 16 februari 2012

Kabouter Nieuws?

U zult wel denken ,  "kabouter nieuws"? deze blog is toch van een elf?.
Ja dat klopt , maar ik heb gewoon een correspondent (of hoe je dat ook schrijft) aangenomen Richmond Mc Vivaldi genaamd.
Hij is een kabouter die eens wat kwijt wou ;).
Here We Go!

Euh... gegroet samen!
Ik ben Richmond Mc Vivaldi , ik ben een kabouter van ik denk zo'n 180 jaar oud.
Ik woon in het mooie Montyrix Valley .
Verder heb ik 2 mooie dochters en ben ik getrouwd met een dominante euh... ik bedoel lieve vrouw.
Genoeg over mij ;)
Ik zal jullie maar eens vertellen wat ik heb gehoord of meegemaakt.

Citroenen Oogst mislukt.

De citroenen oogst voor het grote limonade merk Monty Taste is mislukt.
Monty Taste is een grote werkgelegenheid in ons dorp , het maakte al jaren de lekkerste limonade van de hele magische wereld.
Maar nu zit Monty Taste met een groot probleem , de citroenen oogst is mislukt.
Bedrijfsleider Jim Mc Easter heeft dit vanmorgen bekend gemaakt.
Als er iemand nog citroenen heeft en die aan ons kwijt wil , zeg het dan maar even!.
Richmond Mc Vivaldi - Correspondent

Verder is er niks bijzonders op dit moment.
Zodra ik meer weet meld ik het direct.

Groeten Richmond Mc Vivaldi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten